העוגן - מרכז שירות מורשה    

אודותינו

ברוכים הבאים למרכז שירות העוגן

מרכז שירות העוגן הוקם על ידי מר מירב ספיר בשנת 1989, כמרכז שירות כללי. ב-1992 הפך המרכז למורשה לטיפול ברכבי מאזדה, שהחלו לכבוש את שוק הרכב הישראלי. הוא היה לאחד מעשרת המוסכים המורשים היחידים בארץ לטיפול ברכבים מסוג מאזדה, כשהיום יש כבר קרוב לשישים מוסכים כאלה בישראל.

בשנת 2000 קיבל מירב ספיר החלטה לעשות מהפיכה בתפיסת השירות ללקוח ולבנות מרכז שירות גדול, מתקדם ונעים ללקוחות, שבו כל אחד מקבל באותן עלויות, טיפול הרבה יותר איכותי, תוך שימוש במכשור מתקדם וצוות מיומן ומקצועי יותר. מאז פתיחתו של המרכז החדש והמרווח, מקבלים הלקוחות תנאי שירות מצויינים: טיפול מקצועי, יעיל ומהיר ובנוחות מירבית. ב-2008 הפך מרכז שירות העוגן למורשה גם של רכבי פורד.

מחלקות שירות

מרכז שירות העוגן הוא אחד מהגדולים בארץ. במרחב בנוי של למעלה מ-2000 מטרים רבועים פרוסות מחלקות השירות המרווחות: מכונאות, חשמל, מיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה, פחחות וצבע ואביזרים – כך שכל בעיה אפשרית מקבלת מענה מלא בתוך המרכז. בזכות השטח הגדול והצוות הרחב יכול כל לקוח להכנס לטיפול ולצאת במהירות ובנוחות המירבית.

לקוח במרכז שירות העוגן מקבל טיפול מצוות העובדים המקצועי ביותר בענף. לכל העובדים יש לפחות הסמכה של לימודי מקצועות רכב מבית ספר מקצועי ולכ-80% מהם יש סיווג מקצועי 2 או 3, כלומר הם הנדסאי רכב ואלקטרוניקה או מהנדסי רכב.

בשנת 2000 קיבל מירב ספיר החלטה לעשות מהפיכה בתפיסת השירות ללקוח ולבנות מרכז שירות גדול, מתקדם ונעים ללקוחות, שבו כל אחד מקבל באותן עלויות, טיפול הרבה יותר איכותי, תוך שימוש במכשור מתקדם וצוות מיומן ומקצועי יותר. מאז פתיחתו של המרכז החדש והמרווח, מקבלים הלקוחות תנאי שירות מצויינים: טיפול מקצועי, יעיל ומהיר ובנוחות מירבית. ב-2008 הפך מרכז שירות העוגן למורשה גם של רכבי פורד.

נגישות

לתיאום טיפול