כיצד נזהה שירות לקוחות במוסכים ברמה טובה?

חשיבותו של שירות לקוחות במוסכים הנה מעל ומעבר. עובדי שירות לקוחות נדרשים לכפל מיומנות: הם גם צריכים להבין מהמכונאים וממנהליהם מה נדרש לעשות פיזית ברכב שלכם, כולל עלות, וגם צריכים לדעת להסביר זאת ללקוח. שירות לקוחות במוסכים צריך שתהיה לו גישה למנהלי העבודה על מנת להחיש הורדת מחירים וסגירת עסקת טיפולים או תיקונים במחיר נוח ככל האפשר. כאשר מוסך מעסיק שירות לקוחות ברמה גבוהה, הלקוח נהנה מכל היתרונות.

שירות מצוין במוסך כבר מרגע הכנסת הרכב

כבר כשהרכב יעבור את סף המוסך וייכנס לסדנא – כששירות הלקוחות טוב אתם תרגישו טוב מהרגע הראשון. מנהל התיק שלכם לא יסתיר מכם אף פריט מידע ויהיה בידיו את כל המידע מהמכונאים בטווח זמן קצר ביותר, כולל דרכים לנסות ולהוריד במחיר. שירות ברמה כזו הוא שירות שדואג קודם כל לכם כבעלי הרכבים ומספק לכם את כל המידע ללא שקיפות תוך פעולה 100% לטובתכם.

עדכון הלקוח על כל התפתחות בתיקון רכבו

אם במהלך התיקונים התגלו דברים חדשים שמצריכים טיפול המוסך יודיע לכם עם היוודע העניין, ללא דיחוי. הנהלה של כזה מוסך צריכה לעצור את העבודות בכללותן על אותו כלי רכב, כי ייתכן שהלקוח ירצה לעזוב אם דיווחתם לו על קלקול מזדמן שלא בהכרח נוצר באשמתו. מוסך שמודיע באופן מידי ללא דיחוי לרוב יגביר את אמינותו בקרב קהליו ולכן עדכון בעל הרכב בזמן אמת מאד חשוב בעבודת המוסך.

ביצוע טיפולים ותיקונים על פי אישור הלקוח בלבד

מה שסוכם עם שירות הלקוחות במוסך זה גם מה שיהיה. לכן, מאד חשוב לשקול היטב את ההצעות, להבין מה מהן מהווה נושא בטיחותי מן המעלה הראשונה ומה אינו בסדר גודל כזה ועל בסיס עניינים אלו – לקבל החלטה. כאשר מוסך ניחן בשירות לקוחות מעולה רק מה שהלקוח ביקש שיתוקן – אכן יתוקן.

מוסך העוגן – שקיפות מלאה ושירות מעל ומעבר

עם מוסך העוגן שירות לקוחות במוסכים שונה לחלוטין ממה שהכרתם. ההנהלה מדברת אתכם בשפה ברורה ללא הסתרה של פריטי מידע וגם פועלת מול ספקי העבודה להוזלת המחיר ככל הניתן. במוסך העוגן לקוחות רבים מרוצים משירות הלקוחות וחשים שהוא עובד 100% בשבילם. בואו גם אתם להסדיר טיפול לרכב במוסך העוגן, מהשירותיים ביותר בישראל.