תיקונים, תקלות כלליות, מנוע מתלים, מנועים, תיבות הילוכים, תחזוקה וטיפולים שוטפים
פחחות וצבע
מחזירים לרכב את הצבע. עם אחריות של שנתיים.
חשמל ומיזוג אויר
שלוש מחלקות שעובדות בסנכרון מושלם כדי להביא לביצועים הטובים ביותר של מערכת החשמל והמיזוג במכונית
דיאגנוסטיקה
איתור תקלות באופן המדויק ביותר, המהיר ביותר והמקצועי ביותר בכל דגמי פורד ומאזדה
העוגן - מרכז שרות מורשה
בקרו אצלנו ותקבלו חוויה שלא הכרתם!
מקצועיים ברכבים החדשים כאשר רכב חדש מגיע לארץ הראשונים לקבל עליו הדרכה הם מוסכי היבואן. המידע מתקבל ישירות מהיצרן והעובדים עוברים הכשרות מתאימות.
זמינות של חלקי חילוף מוסכי היבואן מחזיקים מלאי גדול של חלקי חילוף עבור הדגמים בהם הם מטפלים ולכן יש סיכוי טוב לקבל שרות מהיר יותר.
ציוד דיאגנוסטיקה ציוד שמאפשר להתחבר למערכות האלקטרוניות של הרכב ולזהות תקלות אלקטרוניות מבלי לפרק את כל הרכב ובלי ניסוי וטעייה על חשבונכם.
תקופת אחריות מוסכי היבואן נותנים אחריות על חלקי חילוף מקוריים לתקופה של שנה עד שנתיים.
סוג השמן במוסכי היבואן משתמשים בדרך כלל בשמן איכותי המתאים לרכב על-פי הוראות היצרן.
כלים מתאימים במוסכי היבואן יש כלים מתאימים לפתיחת כל בורג. לדוגמא: ברוב המוסכים הכלליים אין אפשרות להחלפת שמן גיר בתיבות הילוכים אוטומטיים. מוסך רגיל מחליף רק חלק מהשמן בגלל שאין לו את המכשיר הדרוש להוצאת כל השמן.
גישה ישירה למידע למוסך צריך להיות מחשב עם תוכנה הכוללת את כל המידע שהיצרן מספק על מערכות הרכב (כל יצרן רכב חייב לספק את המידע הזה לכל דורש ולא רק למוסכי היבואן ולכן הטענה שרק למוסכי היבואן יש גישה למידע ישיר מהיצרן איננה נכונה!).
התמחות ברכב שלכם שאלו את בעל המוסך אם הוא מתמחה בסוג הרכב שלכם. אל תשאלו האם הוא מטפל בסוג זה אלא האם הוא מתמחה. יש הבדל גדול בין השניים.